Wielka akcja rabatowa 50%! KOD: EMSPL

Wielka akcja rabatowa 50%! KOD: EMSPL

Ogólne Warunki Przewozu firmy M-Media GmbH
 
Ceny biletów
1) Ceny biletów podane są w obowiązującym rozkładzie jazdy i zawierają ustawowy podatek VAT.
2) Dzieci do ukończenia 4. roku życia mogą podróżować wyłącznie w towarzystwie osoby dorosłej. Podróż odbywa się bezpłatnie.
3) Osoby z niepełnosprawnościami:
• podróżują bezpłatnie po okazaniu legitymacji osoby niepełnosprawnej z ważną znaczką opłaty (zgodnie z § 145 SGB IX),
• jeśli w legitymacji wpisano osobę towarzyszącą (B) – towarzysz podróżuje bezpłatnie,
• od 70% stopnia niepełnosprawności – przysługuje zniżka w wysokości 2 euro.
4) Bilety są kupowane na pokładzie statku. Bilet grupowy pełni funkcję biletu dla przewodnika; pozostali uczestnicy są wykazani na bilecie grupowym.
Przewodnik grupy lub kierowca autobusu musi wejść na statek jako pierwszy, poprzedzając swoją grupę.
5) Bilety należy okazywać osobiście i w sposób widoczny przy wchodzeniu na statek, przechowywać je podczas rejsu i okazywać na żądanie załogi. Dokumenty uprawniające do zniżek należy przedłożyć dobrowolnie przy zakupie biletu. Późniejsze zmiany nie są możliwe! Na jedną osobę przysługuje tylko jedna zniżka.
6) Wózki dziecięce oraz wózki inwalidzkie (również składane) przewożone są bezpłatnie.
 
Anulowanie
7) Anulowanie odbywa się według następujących zasad:
 

Rejsy liniowe:

Pojedyncze bilety (do 9 osób): 
brak możliwości anulacji, ale w każdej chwili możliwa zmiana terminu na konkretną datę lub zamiana biletu na voucher.
 
Grupy od 10 osób:
a.) do 15 dni przed rejsem – możliwa zmiana terminu lub zapłata 50% całkowitej ceny biletów – brak możliwości zamiany na voucher,
b.) 0–14 dni przed rejsem lub w przypadku niepojawienia się – opłata 100% całkowitej ceny biletów – brak możliwości zmiany terminu i zamiany na voucher.
 
Wydarzenia specjalne (Events, Brunch): 
brak możliwości anulowania, zmiany terminu lub zamiany na voucher.
 
Regulamin przewozu
8) Psy muszą być przez właściciela stale nadzorowane i prowadzone na krótkiej smyczy.
9) Każdy pasażer musi sam zadbać o to, aby opuścić statek na właściwym przystanku. Ze względu na krótki czas postoju należy udać się do wyjścia jeszcze przed osiągnięciem celu podróży.
10) Pasażerowie, którzy naruszają Ogólne Warunki Przewozu, łamią przepisy prawa lub zakłócają porządek na pokładzie (w tym: niszczenie mienia, zakłócanie spokoju, nękanie innych pasażerów), mogą zostać wykluczeni z dalszej podróży bez prawa do zwrotu biletu i bez możliwości dochodzenia roszczeń.
 
Rzeczy znalezione
11) Rzeczy znalezione na pokładzie należy niezwłocznie przekazać załodze. Nie przysługuje wynagrodzenie za znalezienie.
 
Odpowiedzialność
12) Firma nie ponosi odpowiedzialności za zagubione przedmioty.
13) Firma ma prawo w każdej chwili – niezależnie od przyczyny – zmienić rozkład jazdy, bez prawa pasażera do jakichkolwiek roszczeń. Nie ponosi odpowiedzialności za:
  • opóźnienia,
  • pominięcie przystanków,
  • odwołanie rejsu (całościowe lub częściowe),
  • przerwanie już rozpoczętego rejsu,
  • brak możliwości przesiadki na inny środek transportu.
a) W przypadku odwołania rejsu lub wydarzenia z powodu siły wyższej (np. burza, pandemia, strajk), problemów technicznych lub braku zezwoleń – brak zwrotu ceny biletu. W takim przypadku wydawany jest voucher na wartość biletu lub – na życzenie – możliwa jest zmiana terminu. Dalsze roszczenia (zwłaszcza o odszkodowanie) są wykluczone.
14) Brak działania nagłośnienia lub systemu muzycznego nie daje podstaw do roszczeń.
15) Wszystkie roszczenia wobec firmy i jej pracowników wygasają, jeśli szkoda nie zostanie zgłoszona natychmiast po jej wykryciu, najpóźniej przy opuszczeniu statku w miejscu docelowym. Poza tym wszystkie roszczenia pasażera przedawniają się po upływie jednego roku od daty zdarzenia.
16) Obowiązuje wyłącznie prawo niemieckie. Sądem właściwym jest Görlitz. Zakup biletu oznacza akceptację niniejszych warunków jako wiążących.
17) Zastrzega się prawo do zmian niniejszych Ogólnych Warunków Przewozu.
18) Przestrzeganie ustawy o ochronie nieletnich leży po stronie zleceniodawcy.
 
Otrzymywanie e-maili marketingowych
19) Rezerwując przez nasz sklep internetowy, wyrażasz zgodę na otrzymywanie e-maili marketingowych dotyczących naszych produktów. Wiadomości mogą zawierać informacje o nowych ofertach, promocjach i aktualnościach. Możesz w każdej chwili zrezygnować z ich otrzymywania, klikając link na końcu wiadomości lub kontaktując się z nami. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami o ochronie danych, w szczególności z RODO.